Publikováno: 5.srpen 2012
Model 508 je pro Peugeot důležitý - v evropské střední třídě chce bojovat s VW Passate či Fordem Mondeo. Pomoci by mu v tom mohla i terénnější verze RXH. Ta sází na praktickou karoserii kombi a pohon všech kol se systémem HYbrid4 známý z modelu 3008.
Registr vozidel: Aby bylo možné zaregistrovat nové či ojeté vozidlo do evidence, musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na úřadu doložit originál zelenou kartu. Každé vozidlo provozované na území ČR, musí být zaregistrováno dle trvalého (u cizinců dle přechodného) bydliště.
508 RXH vychází ze základní SW, oproti které má světlost zvýšenou o několik centimetrů a rozšířený rozchod. Okraje blatníků, nárazníky a prahy chrání před odřením plastový lem.RXH dostalo novou, takzvaně „plovoucí“ masku, kterou oboustranně svírají trojité řady diod denního svícení. Peugeot je nazývá „lví spáry“. RXH je poháněno zmíněným hybridním systémem kombinujícím klasický vznětový čtyřválec 2.0 HDi, jehož síla směřuje na přední nápravu, a elektromotor, který v případě potřeby roztáčí zadní kola. Celkový výkon činí 147 kW (200 k) a točivý moment dosahuje 450 Nm.Kombinovaná spotřeba přitom má být méně než 4,2 l/100 km, emise CO2 pak 109 g/km. Ve městě a při nízkých rychlostech bude možné využívat čistě elektrický pohon v módu ZEV.